Wednesday 22 October 2014

Ramai yang sudah terkena, jaga-jaga !!

Salam, sebenarnya saya ingin berikan Amaran pada anda
supaya berjaga-jaga dengan bisnes simkad Magic ni..

sebab apa saya kata begitu..? 
kerana dengan hanya anda menukar
guna simkad ini
anda akan menerima 
terlalu banyak benda FREE dan macam-macam lagi kejutan
yang tidak di duga..

contohnya pada bulan ini
syarikat Tone Group telah memasukkan
komisen topup kami lebih awal
dari kebiasaannya..

sepatutnya wang komisen 
ini akan di bawah pada 21hb
tetapi bulan ini kami di bayar pada 16hb yang lalu..

cuba anda lihat sendiri komen-komen dari rakan niaga saya di bawah ni.. 

Dipos oleh BroFami Sam.

tu lah akibatnya jika anda masih berdegil untuk menggunakan simkad Magic Tone Excel ni..
saya nasihatkan anda jangan guna simkad ini jika tidak mahu terima perkara begini ye.. :-)

kalau nak juga saya tak boleh halang..
sila klik Sini

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...