Tuesday 7 October 2014

Salam perkenalan dari Tone Excel Shah Alam

Selamat datang ke laman web ini... 

Tahniah kerana anda telah berjaya sampai ke laman web ini, laman ini khas saya bina untuk berkongsi dengan anda info tentang bisnes Tone Excel yang WOw & Hebat !!

Laman ini diberi nama Tone Excel Shah Alam, sempena nama tempat kediaman saya, iaitu di Shah Alam. 

Semoga dengan wujudnya laman web ini, proses penyampaian maklumat yang tepat dan BENAR tentang simkad magic TONE EXCEL dapat sampai kepada seluruh penduduk dan warga Shah Alam.

Saya juga akan berusaha untuk memberikan anda informasi-informasi yang terbaik & terkini supaya mudah anda membuat sebarang rujukan tentang bisnes Tone Excel ini. 



Saya tidak akan memaksa anda untuk sertai saya sebagai pengguna simkad Tone Excel dan pada masa yang sama mengambil peluang ini untuk menjadi dealer bagi simkad magic Tone Excel. 

Anda berhak untuk membuat pilihan sendiri, 100% terletak di tangan anda.




Saya tahu pasti anda masih ragu-ragu untuk menjadi pengguna dan pengedar simkad Magic Tone Excel ini. 

Tidak mengapa, saya tidak salahkan anda. 

Mungkin ada terlalu banyak perkara yang sedang berlegar-legar dalam fikiran anda kan.. ? 

Biar saya tunjukkan beberapa testimoni dari usahawan Tone Excel di bawah ni.. 



Saya kongsikan pada anda 2 testimoni pengguna simkad Tone Excel ini dahulu. ramai lagi yang sudah berjaya mengubah hidup masing-masing, jika nak letak semua tak muat pula ruang blog ni.. hehe :-D 

Setiap orang tak akan dapat hasil yang sama. 

Jika anda hanya ingin jadi pengguna, anda dapat keuntungan dalam bentuk FREE Kredit. 
Bila anda topup RM30 anda akan terima RM10 PERCUMA, 
Bila topup RM50 anda akan terima lagi Rm20 PERCUMA..
FREE tiket Kapal terbang dari Air Asia (kumpul point & redeem )
FREE PA Insuran dari Tune Insuran yang bernilai RM100,000 jika berlaku kemalangan yang mengakibatkan cacat kekal & kematian.  

Jika anda berminat untuk menambah pendapatan, kami sediakan 3 jenis bonus . ia di panggil Bonus Fast Track, Komisen Topup, dan Bonus Tahunan.. jika anda serius dan rajin berusaha tidak mustahil untuk berjaya mendapat income RM500 sebulan secara pasif dan nilai ini akan semakin meningkat setiap bulan. 

Semua ini tidak mustahil untuk dicapai apabila anda menjadi pengguna talian prepaid Tune Talk pakej Tone Excel

Jika anda masih belum jelas tentang perjalanan bisnes ini dan anda inginkan panduan dalam bentuk ebook, boleh muat turun di laman web saya ini. 

Klik:>> Panduan Buat Duit dengan Simkad Magic Tone Excel

Jika anda berada di sekitar Shah Alam, Subang, Puncak Perdana, Puncak Alam & Kota Damansara, anda boleh set appointment dengan saya untuk mendapatkan simkad Magic ini. 

Hubungi Saya menggunakan
Whatsup / Telegram / SMS
taip: "TE" send to 0135951358

In Shaa Allah saya akan beri penerangan kepada anda dengan lebih lanjut lagi.

Bookmark blog ini untuk anda dapatkan lagi banyak perkongsian tentang Tone Excel. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...