Sunday 24 May 2015

Jom berkenalan dengan Cik SOM

Adakah anda mempromosikan bisnes Simkad Tone Excel ini secara online ..?

jika Ya jawapan anda, bagus.. cuma saya nak tahu anda menggunakan medium apa untuk promosikan bisnes Simkad Tone Excel ini di dunia Online ..?

adakah cuma menggunakan Facebook sahaja semata-mata ..?


Berapa ramai downline yang berjaya anda taja 100% hasil dari promosi anda secara Online tu..?
Saya dapat baaaanyak sangat aduan dari rakan-rakan bisnes Tone Excel ni mereka kata sangat susah untuk mendapatkan pelanggan baru menggunakan Facebook Oleh sebab terlampau ramai rakan-rakan mereka juga sudah menjadi ahli. maka terjadi bersaingan yang sangat kuat..

Bisnes Tone Excel ini di katakan sudah Tepu di Facebook.

Jadi untuk menyelesaikan masalah anda yang susah menaja / mendapatkan ahli Baru untuk Join Bisnes Tone Excel ini dengan anda, anda mestilah lakukan kelainan dari segi teknik pemasaran dan cara menarik perhatian prospek di luar sana.

Maka dengan itu Cik SOM datang untuk membantu anda..

APA DIA CIK SOM ni.?
 =================

Secara singkatanya ialah SOM = Sistem 100% Online Marketing .. ia adalah sebuah sistem yang lengkap di cipta khas dari 4 orang rakan yang pakar dalam pemarasan Internet.

sistem ini di lengkapi dengan beberapa Tools penting yang biasa di gunakan oleh Ramai Usahawan Internet dalam & luar negara.. toolsnya adalah seperti berikut:

1. Laman Squeezepage
2. Email Autoresponder
3. Email Follow Up
4. Laman web keahlian
5. Video Marketing /Tutorial
6. Webinar  Live

Kesemua tools di atas ini jika anda ingin sediakannya sendiri ia memakan kos yang agak tinggi selain kerja-kerja setting teknikal yang merumitkan jika anda tiada sebarang kemahiran dengan semua ni.

Tetapi admin SOM berbaik hati memberikan kebenaran untuk kita berkongsi gunakan Sistem ini dengan ahli-ahli Tone Excel yang lain.. tidak kira berikan kepada ahli baru atau yang sudah menjadi ahli walaupun bukan dari network group yang sama..

Tugas anda sekarang sudah menjadi MUDAH dengan SOM.. anda cuma perlu mendapatkan nama & email Prospek anda sahaja selebihnya kerja-kerja seperti Follow up dan Close deal dengan Prospek semua akan di lakukan secara Automatik Oleh Cik SOM ni..

jika anda berminat untuk tahu dengan lebih detail bagaimana SOM berfungsi sila download Ebook PERCUMA di sini --> www.FormulabroFami.cf

ikhlas,
broFami
Ketua Geng Simkad Magic
013-5951358

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...